„Cadillac“ apsvarstys kiekvieną galimą modelį, skirtą plėtrai Australijoje

„Cadillac“ apsvarstys kiekvieną galimą modelį, skirtą plėtrai Australijoje


„Cadillac“ nepaliks automobilių ant stalo su savo Australijos plėtra, tačiau vis dar žaidžia kortomis prie krūtinės.

„Cadillac“ Australijoje gali būti pristatytas tik su vienu automobiliu, tačiau 2025 m. vietiniuose salonuose bus pristatyta daugiau vardinių lentelių su Lyriq, o automobilių gamintojas apsvarstys visus būsimus modelius su vairu dešinėje pusėje mūsų rinkai.

Pasak GM vyresniojo viceprezidento, nors ne kiekvienas Ultium pagrindu sukurtas („General Motors“ elektromobilių platforma) „Cadillac“ modelis bus parduodamas su vairu dešinėje pusėje. tarptautinių rinkų prezidentas Shilpan Amin.

„Apsvarstysime kiekvieną turimą „Cadillac“ rinkinį tinkamu laiku“, – neseniai JAV Australijos žiniasklaidai sakė Aminas.

„Mums reikia, kad Lyriq būtų sėkmingas ir tęstų portfelį, tačiau akivaizdu, kad mūsų transporto priemonių kūrimo ciklai vis dar yra gana ilgi, todėl turite juos planuoti iš anksto. Taigi, jau yra nuspręsta dar daugiau – mes tiesiog to dabar neatskleidžiame.

„Manau, kad šiuo metu kalbama apie Lyriq (didelio visureigio) pateikimą (Australijos) rinkai. Išbandysime ir mokysimės. Suprasime, kokia puiki bus ši „Cadillac“ patirtis su tokiu puikiu produktu kaip „Lyric“, ir tai padės mums imtis tolesnių veiksmų.

DAUGIAU „Cadillac“ įsipareigojo Australijai ilgam laikui

„Cadillac“ vis dar žaidžia kortomis dėl to, kokie modeliai pasirodys toliau, tačiau vidutinio dydžio visureigis „Optiq“, septynvietis visureigis „Vistiq“ ir „Escalade IQ“ yra pavyzdžiai, kuriuos būtų galima įtraukti į Australijos seriją. .

Tačiau atrodo aišku, kad „Cadillac“ Australijos ir Naujosios Zelandijos rinkose išliks tik elektromobiliams skirtas pasiūlymas.

„Mūsų „Cadillac“ planas bus visų EV planas Australijai“, – sakė Aminas.

„Manau, kad gyvavimo laikas yra ribotas… jei įeisite į (naujas) rinkas su prekės ženklu ir ketinate pristatyti (benzino) gaminius, kurių eksploatavimo laikas baigiasi.

„(Bet) kiekviena rinka skiriasi. Jūs ketinate investuoti daug laiko ir pastangų, kad sukurtumėte klientų bazę, kurios galiausiai negalėsite patenkinti.

„Taigi tikrai ieškome elektromobilių vartotojų bazės Europoje ir Australijoje bei Naujojoje Zelandijoje, kur tose rinkose Cadillac yra tik elektromobiliai.

DAUGIAU: kol kas „Cadillac Escalade V8“ iš Australijos renkasi elektromobilius

Tik elektra varomos platformos atvėrė „Cadillac“ galimybes pasiūlyti automobilius su vairu dešinėje tiesiai iš gamyklos.

„Manau, kad kai tik kalbame apie tai, ar mes atsivežtume vidaus degimo transporto priemones?, dabar grįžtame prie pertvarkymo (automobiliai iš vairo kairėje)“, – pridūrė GM strateginių rinkų komunikacijos direktorė Lauren Indiveri-Clarke.

„Ir tai mums yra didžiulis veiksnys, ar mes ką nors įnešime ICE.

„Turime žiūrėti į konversiją. Tai nėra paprastas (perspektyvus) judėjimas (vidaus degimo komponentai ir intelektinė nuosavybė)… „Cadillac“ išliksime tik elektromobiliams skirtu prekės ženklu, nes jei to nepadarysime, grįšime prie konversijos.

Įrašas „Cadillac“, kad apsvarstytų kiekvieną Australijos plėtrai prieinamą modelį, pirmą kartą pasirodė Diske.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -