BYD važiuos Mercedes-Benz Sprinter furgonu namų aikštelėje
Po iššūkių populiariems Toyota RAV4 ir Ford Ranger, didžiųjų furgonų rinka, kurioje dominuoja Mercedes Sprinter ir LDV Deliver 9, yra antra Kinijos BYD sąraše.
BYD pasinaudojo automobilių parodoje Vokietijoje – „Mercedes-Benz Sprinter“ ir „Volkswagen Crafter“ namuose – kad atskleistų naują didelį elektrinį furgoną, kurį planuojama parduoti Europoje.
Tai dar nepatvirtinta Australijoje, bet jei jis bus pasiūlytas vietoje, tai reikš, kad BYD grįžtų į furgonus, nes prieš trejus metus buvo pranešta, kad buvo parduota nedidelė miesto dydžio T3 partija.
„E-Vali“ yra viso dydžio furgonas, skirtas „Ford E-Transit“, „Mercedes-Benz eSprinter“ ir „LDV eDeliver 9“, siūlantis iki 250 km nuvažiuojamą atstumą atliekant Europos WLTP bandymus.
DAUGIAU: Elektromobiliai Australija: Pigiausios, geriausios ir naujausios elektrinės transporto priemonės (EV) ir hibridai
Nepaisant matmenų, jo išorėje ir viduje yra užuominų apie kitus BYD modelius su dviem dideliais ekranais, kurie galėjo būti pasiskolinti iš „Seal“ sedano arba „Sealion 6“ visureigio.
Galima rinktis iš dviejų kėbulo ilgių: 5995 mm su 3865 mm ratų baze – atstumas tarp priekinių ir galinių ratų – arba 6995 mm su 4550 mm ratų baze.
Šie matmenys reiškia 13,9 arba 17,9 kubinio metro krovinio tūrį trumpos ir ilgos bazės kėbulams, kurių bendroji transporto priemonės masė (GVM) yra 3500 kg arba 4250 kg, priklausomai nuo modelio, o naudingoji apkrova – nuo 700 kg iki 1450 kg.
BYD teigimu, standartinės yra stumdomos šoninės durys, taip pat šoninės vyrių galinės „tvarto“ durys ir pakankamai vietos kabinoje, kad vairuotojas galėtų „stačiai atsistoti ir įlipti į furgoną be lenkimo“.
Salonas yra daug platesnis ir aukštesnis nei bet kurio kito BYD modelio, parduodamo Europoje ar Australijoje, tačiau automobilių milžinas vis tiek sumontavo skaitmeninį prietaisų ekraną ir didelį centrinį jutiklinį ekraną, primenantį keleivinius modelius.
„Apple CarPlay“, „Android Auto“ ir belaidžio ryšio programinės įrangos atnaujinimai yra standartiniai, taip pat elektra reguliuojamos sėdynės, belaidis telefono įkroviklis, į centrinę konsolę integruotas sulankstomas stalas ir šaldytuvo šaldymo dėžė.
„E-Vali“ varomas 80,64 kWh ličio geležies fosfato akumuliatoriumi, panašiu į tą, kuris sumontuotas „Seal“, suporuotas su vieno variklio galinių ratų pavara arba dviejų variklių visų varančiųjų ratų pavara.
Nors aptakesnis Seal gali nuvažiuoti iki 570 km su įkrovimu, E-Vali furgonas įveikia tik 220–250 km, remiantis Europos WLTP laboratoriniais bandymais.
Dviejų variklių versija prideda 100 kW priekinį variklį prie bazinio modelio 150 kW galinio variklio, teoriškai maksimaliai 250 kW – maždaug 50 kW daugiau nei galinės pavaros E-Transit.
Pagreičio 0–100 km/h laiko nėra, tikėtina, kad bazinis galinių ratų pavara trumpos bazės modelis negali pasiekti 100 km/h – jis ribojamas iki 90 km/h, o pavyzdinėse versijose ribojamas 120 km/val.
Jis gali greitai įkrauti iki 188 kW nuolatinės srovės – 10–80 procentų galios įkrauti per 30 minučių – ir 11 kW arba 22 kW kintamosios srovės įkrovimo namuose galimybes.
Kaip ir kituose BYD modeliuose, „E-Vali“ įdiegta transporto priemonės pakrovimo (V2L) technologija, kuri gali naudoti aukštos įtampos bateriją iki 3 kW galios tiekti išoriniams elektros įrenginiams.
Įrengtas pažangių saugos technologijų rinkinys, įskaitant prisitaikančią pastovaus greičio palaikymo sistemą, aklųjų zonų stebėjimą, perspėjimą apie galinį kryžminį eismą ir eismo juostos laikymosi pagalbą, taip pat šilumos siurblį, kuris naudoja akumuliatoriaus skleidžiamą šilumą, kad sušildytų saloną šaltu klimatu.
BYD nepaskelbė, kada „E-Vali“ pasieks Europos salonus, tačiau jis viešai debiutavo komercinių transporto priemonių parodoje „IAA Transportation“, vykstančioje Hanoveryje, Vokietijoje, kur gaminama dauguma VW furgonų.
Įrašas BYD, skirtas Mercedes-Benz Sprinter furgonui namų aikštelėje pasivažinėti, pirmasis pasirodė Diske.