Australija vėl gali praleisti naują 2026 m. „Renault Twingo“.

Mažiausias „Renault“ retro stiliaus elektrinis miesto liukas Europos salonuose pasirodys 2026 m. – su Kinijos DNR, tačiau Australijos pirkėjai gali ir vėl nepastebėti vardinės lentelės.
Pintos dydžio Renault Twingo elektromobilis Europos salonuose pasirodys 2026 m., tačiau didėja tikimybė, kad Australijos pirkėjai vėl gali praleisti naujausią Prancūzijos automobilių gamintojo mažiausio lengvojo automobilio iteraciją.
Nors „Renault Australia“ patvirtino, kad vyksta darbas siekiant pristatyti naująjį elektrinį „Renault 5“ mažąjį liuką į vietinius salonus – nors jis dar oficialiai užrakintas – miesto dydžio „Twingo“ čia pasirodys mažiau tikėtina.
2023 m. pabaigoje buvo nuplėšti elektrinio Twingo koncepcinės versijos dangteliai, kad būtų atskleistas keistas stilius, įkvėptas originalo, parduoto Europoje nuo 1993 iki 2007 m., tačiau jis nebuvo siūlomas Australijoje.
Prancūzų automobilių gamintojas pranešė, kad 2026 m. „Twingo“ – trečios kartos miesto liukas – kainuos apie 20 000 eurų (AU32 500 USD), todėl jis bus vienas pigiausių Europoje parduodamų elektromobilių.
DAUGIAU: „Renault Twingo“ elektromobilio koncepcija pristatyta už nebrangią kainą, salonuose 2026 m.
„Renault“ teigia, kad bendradarbiavo su Kinijos automobilių pramonės partneriu, kurio kol kas viešai neįvardins, siekdama užtikrinti elektrinio „Twingo“ įperkamumą.
Tačiau kaip britų leidinys Automobilis Remiantis ataskaitomis, biudžeto kainodara ir nedidelė pelno marža gali būti priežastis, kodėl naujajam „Twingo“ vis dar neuždegta žalia šviesa šalims, kuriose vairavimas dešinėje pusėje – ir papildomų plėtros darbų, kurių jam prireiktų.
Taip yra nepaisant to, kad „Twingo“ naudoja tą pačią „Renault AmpR Small“ elektromobilių platformą kaip ir „Renault 4 E-Tech“ ir „Renault 5“ (toliau), kurios buvo sukonstruotos su vairu dešinėje pusėje.
Tai reiškia, kad Australijos „Renault“ pirkėjai gali praleisti „Twingo“ ketvirtą kartą – atsižvelgiant į tai, kad antroji ir trečioji „Twingo“ kartos, kurių naujoji elektrinė versija taip pat nebuvo parduodama vietoje.
„Tai ne apie maržas; tai daugiau apie apimties galimybę, kurią šiuo metu vertiname“, – sakė „Renault“ gaminių našumo vadovas Bruno Vanelis. Automobilis.
„Šiandien negaliu jūsų užtikrinti, kad taip bus, bet mes pasistengsime (vairui dešinėje).
„Renault Australia“ pranešė Vairuoti Jei „Twingo“ būtų leidžiama vairuoti dešinėje pusėje, jis įvertintų verslo atvejį, kai elektrinis miesto liukas būtų pasiūlytas vietiniuose salonuose.
Net jei jį būtų galima įsigyti su vairu dešinėje, „Twingo“ vis tiek nebūtų patrauklus Australijai, atsižvelgiant į mažą miesto automobilių segmento apimtį, kuri 2024 m. toliau mažėjo.
Jis bus gaminamas Europoje, o tai, pasiekus Australiją, įvestų 5 procentų importo tarifą, o tai dar labiau padidintų spaudimą kainai.
Maži kiekiai apsunkina „Twingo“ su vairu dešinėje pusėje gyvybingumą – pagrindinėje Jungtinės Karalystės rinkoje dabar dominuoja visureigiai.
Nors per pirmuosius devynis 2024 m. mėnesius akumuliatorinių elektrinių transporto priemonių pardavimas Jungtinėje Karalystėje išaugo 24,4 proc., palyginti su 2024 m. per metus, o „Audi A3“ ir „Volkswagen Polo“ buvo vieninteliai hečbekai, patenkantys į 10 geriausiai parduodamų automobilių.
Įrašas Australija gali praleisti naują 2026 m. „Renault Twingo“ – vėl pirmą kartą pasirodė „Drive“.