2026 m. „Nissan Navara“ daugiau nei tik „Mitsubishi Triton“, „Top Boss“ pažadai

„Nissan“ labai reikalingas, naujos kartos dvigubos kabinos ute bus tikras „Nissan“-ir turės „daug“ diferenciacijos nuo savo „Mitsubishi Twin“-bendrovė pažadėjo.
„Nissan Australia“ viršininkas pažadėjo Naujoji Navara bus „Labai„ Nissan ““ Kai ji ruošiasi išvesti savo DNR iš naujausio „Mitsubishi Triton“.
Naujoji „Navara“, tikimasi per ateinančius dvejus metus salonuose, yra kartu plėtojama su „Triton“ pagal techninį prekės ženklų aljansą.
Tačiau „Mitsubishi“ yra projekto „lyderis“, kai „Nissan“-„sekėjas“-ir į vieną didžiausių klausimų, į kuriuos vis dar reikia atsakyti apie pastarojo paėmimą, yra tai, kiek diferenciacija bus iš jos brolio.
Suprantama, kad abu jie dalijsis elementais – arba visa – jų rėmais, tačiau šnipų nuotraukos dar turi užfiksuoti, kiek kūno plokščių, jei tokių yra, bus įprasta.
„Nissan Okeanijos“ generalinis direktorius Andrew Humberstone'as pasakojo Vairuoti nebus paprastas seserų automobilio perkėlimas.
„Mes įsitikiname, kad tai labai„ Nissan “. Taigi mes padarysime keletą pakeitimų, kad įsitikintume, jog taip yra. “
Jis sakė, kad „Nissan“ mano, kad jis turi naudos technologijose, kurią ji gali pridėti prie projekto, užuot tiesiog paėmęs „Triton“ ir uždedant savo odą.
„Manau, jei pažvelgtume į savo technologijų portfelį, yra daug, kuo jiems gali būti naudinga. Taigi, kalbant apie technologinę pažangą, kalbant apie naudingumą Vairuoti.
„Bet vėlgi, mes padarysime daug produkto pakeitimų, kad įsitikintume, jog jis atitinka„ Nissan “lūkesčius.
„Taip, mes turime santykius, tačiau šie santykiai galėtų būti veiksmingai su bet kuriuo tiekėju“.
Tarptautiniai „Nissan“ vadovai nurodė, kad naujoji „Navara“ ištaisys išeinančio modelio klaidas, pradėtas 2014 m.
Daugiau: „Next Nissan Navara“, kad geriau konkuruotų su „Toyota Hilux“ ir „Ford Ranger“
Tikimasi, kad po to, kai dabartinė „Navara“ prieštaringai pritaikytos galinės ritės spyruoklės, skirtos ne kabinamoms važiuoklės modeliams, kuriuos „Nissan“ per trejus metus buvo perdarytas du kartus per trejus metus, dėl per didelio kritimo, kai kritikuojama per dideliam, esant apkrovai.
„Jei grįšite prie (dabartinės)„ Navara “pradžios, kilo daug klausimų“, – sakė François Bailly, „Nissan“ vyriausias Australijos žiniasklaida praėjusiais metais.
„Žinote, jūs įkeltumėte automobilį (ir būtų pastebimas skirtumas tarp priekio ir galo. Aišku, mes nekartosime šios klaidos. “
Jis sakė, kad naujoji „Navara“ turi būti patikima rinkoje, be diskusijų “, kai paklaustas, ar jis atitiks pagrindinių konkurentų etalonus, tokius kaip 3500 kg vilkimo reitingas.
„Nissan“ anksčiau teigė, kad gali būti mechaninių skirtumų tarp modelių, sukurtų pagal aljansą.
Tačiau greičiausiai „Navara“ paveldės naująjį „Triton“ 150kW/470Nm 2,4 litro „Twin-Turbo“ keturių cilindrų dyzelino variklį, kuris šiandienos modelyje yra iš 140kW/450 nm 2,3 litro.
Papildymo hibridinė galia tikimasi tam tikru savo gyvenimo ciklo momentu.
Daugiau: „New Nissan Navara“ sekti „ByD Shark“ ir „Ford Ranger“ kaip kitą Ute, kad galėtų eiti papildinio hibridu
Lieka klausimų, ar „Nissan“ turės prieigą prie „Mitsubishi“ „Super Select“ keturių ratų pavaros sistemos, kuri, be kita ko, yra sukurta tam, kad visi keturi ratai būtų saugiai maitinami ant sandarių paviršių.
Tikslus atvykimo laikas dar nėra atskleistas, tačiau „Nissan“ patvirtino, kad naujoji „Navara“ bus „paleista“ visame pasaulyje iki 2026 m. Japonijos fiskalinių metų pabaigos, kuri baigsis 2027 m. Kovo 31 d.
Manoma, kad naujojo Ute laukimas bus toks ilgas, vietoj to, tikimasi, kad per ateinančius 18 mėnesių jis vis labiau dalyvaus vietinėse salonuose.
„Post 2026“ „Nissan Navara“ ne tik „Rebadged Mitsubishi Triton“, bet ir pirmiausia pasirodė „Drive“.