2026 m. „Kia EV6 GT“ elektromobilis sustiprėja, imituojamas pavarų perjungimas
„Kia“ atrinko geriausius „Hyundai Ioniq 5 N“ elementus savo atnaujintam EV6 GT našiam elektriniam visureigiui.
The 2026 Kia EV6 GT buvo paskelbta, pažymintis pirmąjį didelį našaus elektrinio visureigio atnaujinimą nuo jo pristatymo – su padidinta galia ir virtualia pavarų dėže, kuri žymi pokyčius.
Detalės buvo atskleistos 2024 m. Los Andželo automobilių parodoje, kai 2024 m. gegužę „Kia“ pristatė aukščiausios klasės EV6 GT, o 2024 m. gegužę pasiskolino keletą savybių iš netapačio dvynio „Hyundai Ioniq 5 N“ – nors tik vaizdai. Šiame etape buvo pristatytas paveikslėlyje pavaizduotas GT-Line.
Atnaujinto EV6 GT galia padidės nuo 430 kW iki 448 kW dėl dviejų elektros variklių, o sukimo momentas išlieka 740 Nm.
Tačiau įjungus GT režimą, galia laikinai padidinama iki 478 kW ir 770 Nm, taip pat įjungiama virtuali pavarų perjungimo funkcija, kuri atkartoja pavarų perjungimą taip, lyg transporto priemonėje būtų tradicinis didelio našumo benzininis variklis ir transmisija.
Naudodamas imituotus elektros energijos tiekimo nutraukimus, elektros variklių sukimo momento išvesties koregavimus ir variklio garso efektus, vairuotojui suteikia tą patį pojūtį, kai perjungia pavaras su dvigubos sankabos automatine pavarų dėže.
DAUGIAU: 2025 m. „Kia EV6“ elektromobilis patobulintas su didesniu nuotoliu, šiemet Australijoje
Nors sprinto laikai neskelbti, įdomu, kad neseniai išleistas „Ioniq 5 N“ turi tokį patį 3,5 sekundės 0–100 km/h greitį, kaip ir ankstesnis „Kia EV6 GT“ prieš patobulintą modelį.
Kartu su papildomu našumu EV6 serija patobulinta nuo 58 kWh ir 77,4 kWh baterijų, kad būtų galima gauti šiek tiek didesnes 63 kWh standartines baterijas ir pasirenkamą 84 kWh akumuliatorių paketą – abu taip pat pasiskolinti iš „Ioniq 5“.
Su nauja ilgo nuotolio baterija, galiniais ratais varomas EV6 vienu įkrovimu gali nuvažiuoti iki 513 kilometrų – tai 15 km daugiau nei ankstesnė versija.
Bet tai ne tik apie tiesioginį greitį. „Kia“ teigia, kad buvo patobulintas ir važiavimas, ir valdymas, dėl naujos diržo pavaros vairo kolonėlės „pagerėjo vairo reakcija“, o EV6 važiuoklė buvo sustiprinta, kad atitiktų griežtesnius saugos standartus.
Taip pat buvo pridėta elektrinė pakreipta ir pasiekiama vairo kolonėlė, daugiau naudojamos garsą slopinančios medžiagos, kad būtų sumažintas vėjo ir kelio triukšmas.
DAUGIAU: Kodėl 2024 m. „Hyundai Ioniq 5 N“ skelbia naują elektrinio vairavimo malonumo etaloną
Kaip buvo pranešta anksčiau, atnaujintą EV6 sudaro ryškesni, raižyti LED priekiniai žibintai ir dienos žibintai, todėl modelis atitinka kitus Kia modelius, taip pat naujas priekinis buferis ir LED galinių žibintų grafika.
Viduje pridėta „Connected Car Navigation Cockpit“ operacinė sistema suteikia standartinę naujinimo belaidžiu būdu (OTA) galimybę.
Savininkai dabar gali naudoti savo suderinamą išmanųjį telefoną, kad pasiektų savo EV6 nelaikydami įrenginio, nes skaitmeninis raktas 2.0 taip pat gali palaikyti raktų bendrinimą žinutėmis su šeima ir draugais.
Australijos 2026 m. Kia EV6 GT kainodara ir specifikacijos dar nepaskelbtos, tačiau tikimasi, kad pristatymai vyks taip pat, kaip ir likusiam asortimentui, kuris į vietinius salonus pasieks 2024 m. pabaigoje.
Po 2026 m. išleistas „Kia EV6 GT“ elektromobilis sustiprėja, modeliuojami pavarų perjungimai pirmiausia pasirodė „Drive“.