2025 m. „Hyundai Ioniq 9“ apžvalga: tarptautinis greitas važiavimas
„Hyundai 2025 Ioniq 9“ yra svarbi transporto priemonė gamintojui, pasiryžusiam ir toliau judėti elektros keliu. Mūsų pirmasis žvilgsnis į visiškai naująjį „Hyundai“ yra trumpas, prieš pilną pristatymą kitų metų pradžioje.
2025 Hyundai Ioniq 9
Trumpas pasivažinėjimas uždaroje trasoje užmaskuotu ikigamybiniu automobiliu ne visada pasako svarbiausius dalykus, kuriuos reikia žinoti apie visiškai naują modelį. Tačiau praėjusią dieną pasauliniame parodoje praleidus šiek tiek laiko su 2025 metų Hyundai Ioniq 9, kai kurie svarbūs klausimai jau buvo atsakyti.
Kabina atrodė aukščiausios kokybės, kokybiška ir gražiai atlikta. „Hyundai“ nori pabrėžti, kad tai yra pirmasis šeimai skirtas elektrinis visureigis, ir nors galutinė kaina ir specifikacijos dar nėra žinomos, salonas atspindi idealą, kad šis didelis visureigis turėtų patogiai vežti gausias šeimas.
Kodėl, pavyzdžiui, trečioji eilė nėra trijų vietų? Nes, anot „Hyundai“ dizainerių ir inžinierių, tai būtų sumažinę jo galimybes patogiai apgyvendinti suaugusiuosius. Tai dvivietis. Visose trijose eilėse – patogumas, matomumas ir praktiškumas. Galimi šešių ir septynių vietų išdėstymai, antroje eilėje taip pat yra kapitono kėdžių. Šio važiavimo metu negalime patvirtinti, ar jie pateks į mūsų rinką.
Kabinos erdvės raktas yra plokščios grindys, kurios ne tik atlaisvina vietos kojoms. Tai taip pat padeda dizaineriams išdėstyti kabiną ir pridėti vietos saugyklai. Kojų ir pečių erdvė antroje ir trečioje eilėse yra puiki, net šešiapėdiams.
„Hyundai“ slankiojančią centrinę konsolę vadina „Universal Island 2.0“, kuri labiau primena veiksmo filmą, kuriame vaidina Sylvesteris Stallone ir Dolphas Lundgrenas, tačiau iš tikrųjų yra gana naudingas. Viršutiniame aukšte yra 5,6 litro, apatiniame slankiojančiame dėkle – 12,6 litro, jį galima pastumti iki 190 mm, o tai reiškia, kad priekinės sėdynės tampa patogia vieta.
Trečioji eilė taip pat susilanksto lygiai į grindis – dar viena savybė, kurią mėgstame matyti bet kuriame visureigyje, tiek elektriniame, tiek kitur. Sulenkę šią eilutę gausite 1323 l saugyklos vietos, o tai reiškia, kad jei trečia eilė yra retkarčiais, turėsite naudoti be galo daug bagažinės. Kabinoje plačiai naudojamos perdirbtos medžiagos ir ekologiški audiniai. Išorėje dažai pagaminti iš perdirbtų padangų atliekų.
Išorinis dizainas, kaip mes tikėjomės iš Hyundai, yra elegantiškas, švarus ir stilingas. Beveik nekyla abejonių, kad „Ioniq 9“ poliarizuosis taip pat, kaip „EV9“ su stabiliu „Kia“. Yra stiliaus subtilybių, kurios labiau patiks daugiau pirkėjų.
Mūsų naujienų istorija išryškina pagrindinius dalykus, tačiau apibendrinant galima pasakyti, kad 110,3 kWh baterija pranoksta EV9 pagal savo talpą, o numatomas važiavimo nuotolis WLTP cikle yra 620 km, o įkrovimo galimybė – vos 24 minutės, kad būtų galima pasiekti 10 80 procentų. Konstrukcija taip pat yra saugi, nes Hyundai tvirtina, kad sustiprintas kėbulas užtikrina maksimalų akumuliatoriaus saugumą net ir didelio smūgio atveju.
Bus tiekiami visais ratais (AWD) ir galiniais ratais (RWD) varomi modeliai, kurių akumuliatoriaus talpa bus vienoda, o veikimo lygis skiriasi. RWD galia pasiekia 160 kW ir 350 Nm, o AWD Long Range padidina iki 70 kW ir 255 Nm priekinę ašį. Sunkiai veikiantis AWD Performance prideda priekinės ašies galią 160 kW ir 350 Nm. Jis taip pat greitas ir jaučiamas – net 5,2 sekundės iki 100 km/h, tačiau vargu ar šeimos visureigio dėmesio centre yra tiesioginis greitis.
Keliaudamas Ioniq 9 jaučiasi lygus, tylus, rafinuotas ir patogus. Trumpoje važiavimo kilpoje buvo keletas nesuderintų, šiurkščių drožlių paviršių, o važiavimo kokybė taip pat yra gera, kai matome paviršių, kuriuos matome už Australijos miestų ribų.
Kaip ir visų elektrinių transporto priemonių atveju, staigus atsakas ir staigus pagreitis atrodo šiek tiek prieštaraujantis faktui, kad tai yra šeimos visureigis, nes jis neturi būti toks greitas, koks yra.
Taip pat atminkite, kad mūsų vietinė pakabos derinimas greičiausiai skirsis, taip pat bus skirtumas tarp 19 colių ir 21 colių padangų, todėl važiuodami automobiliu vis tiek reikės atlikti tam tikrą įvertinimą. Ioniq 9 vietoje.
Pagrindinės detalės | 2025 m. Hyundai Ioniq 9 AWD našumas |
Variklis | Dvigubi elektros varikliai |
Akumuliatorius | 110,3 kWh |
Vairavimo diapazonas | Iki 630km |
Galia | 160kw priekyje 160 kW gale |
Sukimo momentas | 350 Nm priekyje 350 Nm gale |
Pavaros tipas | Visų ratų pavara |
Užkrato pernešimas | Vieno greičio |
Ilgis | 5060 mm |
Plotis | 1980 mm |
Aukštis | 1790 mm |
Ratų bazė | 3130 mm |
Man svarbiausias klausimas, kai Ioniq 9 pristatomas vietoje, yra ne tai, ar tai yra kompetentingas elektrinis visureigis. Tai aišku net trumpai pavažiavus. Pirmoji darbo tvarka bus specifikacijų ir kainų nustatymas, kad galėtume įvertinti, kurioje rinkoje jis yra. Tačiau didelis klausimas yra, ar „Kia“ pavogtas žygis „Ioniq 9“ su EV9 turėjo didelę įtaką.
Ar Aussie šeimos pirkėjas, turėdamas pakankamai lėšų, jau nusipirko norimą elektrinį visureigį? O gal jie laukė, kol „Hyundai“ išleis savo naujausią modelį? Tai parodys laikas ir pardavimo duomenys.
2025 m. „Hyundai Ioniq 9“ apžvalga: tarptautinis greitasis važiavimas pirmą kartą pasirodė „Drive“.