2025 m. GWM Haval H6 GT PHEV su nuolaida prieš paleidimą, bet tik ribotą laiką

2025 m. GWM Haval H6 GT PHEV su nuolaida prieš


GWM sumažino 2000 USD nuo savo netrukus pasirodysiančio hibridinio visureigio „Haval H6 GT“, įkraunamo įkraunamo visureigio, kainos kartu su papildomomis lojalumo nuolaidomis esamiems GWM savininkams.

Kaina iš 2025 m. GWM Haval H6 GT įkraunama hibridinė elektrinė transporto priemonė (PHEV) buvo sumažintas ribotą laiką.

GWM Australia paskelbė įvadinį H6 GT PHEV pasiūlymą su 2000 USD sumažinimu visoms sutartims, pasirašytoms iki 2025 m. kovo 31 d. – tą patį mėnesį į Australiją turėtų atvykti pirmieji elektrifikuoto vidutinio dydžio visureigio pavyzdžiai.

Iki kovo pabaigos H6 GT PHEV kainuos nuo 53 990 USD, o sutartims, pasirašytoms nuo 2025 m. balandžio 1 d., bus taikoma anksčiau skelbta 55 990 USD kaina.

DAUGIAU: hibridinis, įkraunamas hibridas ir švelnus hibridas – koks skirtumas?

GWM prekės ženklo 7 kW galios namų įkroviklis, kurio vertė 499 USD, neįskaitant įrengimo išlaidų, bus nemokamas transporto priemonėms, įsigytoms iki 2025 m. kovo 31 d.

Bendrovė teigė, kad įvadinis pasiūlymas yra skirtas „atlyginti ankstyviems šios naujoviškos (PHEV) technologijos naudotojams“.

Iki 2025 m. kovo 31 d. esami GWM savininkai taip pat gali gauti papildomą nuolaidą, o klientui pakeitus bet kurį kitą GWM, bus taikoma dar 3000 USD nuolaida, o dabartiniai GWM savininkai, kurie H6 GT PHEV prideda kaip antrą transporto priemonę, gauna 1000 USD lojalumo nuolaidą. .

Kovo mėnesį Australijoje pasirodysiantis H6 GT iš tinklo įkraunamas hibridas bus pasiūlytas su viena „Ultra“ visų ratų pavara, kad atitiktų dabartinį nehibridinį modelį.

Visureigis turi 35,4 kWh akumuliatorių – didesnį nei kai kurių elektromobilių, tokių kaip „Mazda MX-30“, kuris nebegaminamas, – skirtas 180 kilometrų nuvažiuoti tik elektra varomu automobiliu ir pranoksta visus kitus šiuo metu Australijoje parduodamus iš tinklo įkraunamus hibridus.

Tačiau daugumos PHEV Australijoje, įskaitant Haval H6 GT, BYD Sealion 6 ir Mitsubishi Outlander PHEV konkurentus, asortimento skaičiai naudoja NEDC laboratorinių bandymų standartą, kuris yra ne toks griežtas nei naujesni WLTP bandymai.

Kombinuota 321 kW ir 762 Nm galia – mažesnė nuo 342 kW, kurią iš pradžių nurodė prekės ženklas – pasiekiama naudojant 110 kW/230 Nm 1,5 litro keturių cilindrų benzininį variklį su turbokompresoriumi, du priekinius elektros variklius ir 135 kW/232 Nm galios elektros variklį, sumontuotą gale. ašis.

GWM teigia, kad 0–100 km/h įsibėgėjimo laikas yra 4,9 sekundės, o kombinuotas hibridinis atstumas yra „daugiau nei“ 1000 kilometrų – pakanka nuvažiuoti iš Melburno į Sidnėjų su pilnu degalų baku ir akumuliatoriumi.

Jis palaiko greitą nuolatinės srovės (DC) įkrovimą iki 48 kilovatų – 30–80 procentų papildymo per mažiau nei 30 minučių – ir 6,6 kW įkrovimą naudojant kintamosios srovės (AC) namų įkroviklį.

Įrašas 2025 m. GWM Haval H6 GT PHEV buvo sumažintas prieš paleidimą, bet tik ribotą laiką pirmą kartą pasirodė Diske.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -