2025 m. „GMC Yukon“ kitais metais vyks Australijoje: naujos detalės
GMSV nusitaikė į „Toyota LandCruiser“ ir „Nissan Patrol“ su aukščiausios klasės „GMC Yukon Denali“, kuris pasirodys 2025 m. antrąjį ketvirtį.
Specialiosios „General Motors“ transporto priemonės (GMSV) kitų metų antrąjį ketvirtį pristatys GMC prekės ženklą Australijoje, išleisdamas didelį visureigį Yukon, skirtą tiesiai į Toyota LandCruiser.
Tačiau pagrindinės detalės, tokios kaip kaina ir vilkimo pajėgumas, vis tiek nebus atskleistos iki „Yukon“ pardavimo datos.
Atsižvelgiant į tai, kad bus galima įsigyti tik aukščiausios klasės Denali apdailą, o GMC visureigis bus importuojamas kaip vairas kairėje pusėje, o vėliau bus perdirbtas kartu su Walkinshaw su vairu dešinėje, tikimasi, kad Yukon kainuos apie 150 000 USD. kelių išlaidų.
Tai atitiktų aukščiausios kokybės Toyota LandCruiser 300 serijos versijas, tokias kaip Sahara ZX, kurios kaina yra 145 791 USD, taip pat pradinio lygio Lexus LX variantus, kurių kaina prasideda nuo 155 976 USD.
Tačiau „Yukon“ skiriasi nuo minėtų galimų kainų konkurentų didesniu ir galingesniu varikliu – konkrečiai, 6,2 l V8 benzininis variklis, išvystantis 313 kW/624 Nm galią į visus keturis ratus per 10 greičių automatinę pavarų dėžę.
Tai galima palyginti su 227 kW/700 Nm 3,3 l dviejų turbo dyzelinių V6 ir 305 kW/650 Nm 3,5 l dviejų turbinų benzininiu V6 modeliuose LandCruiser ir LX (pastarasis jėgos agregatas yra išskirtinis Lexus).
Vienintelis įprastas aštuonių cilindrų visureigis, konkuruojantis su Yukon, yra 298 kW/560 Nm 5,6 l V8 varomas „Nissan Patrol“ (kaina nuo 88 900 USD), tačiau japoniškas modelis bus pakeistas į 317 kW/700 Nm 3,5 l. – Naujos kartos turbobenzininis V6, kuris bus pristatytas 2026 m. pabaigoje.
Kaip ir „LandCruiser“ ir „Patrol“, galinga vilkimo figūra taip pat bus pagrindinė „Yukon“ patrauklumo priežastis, nes GMSV taikosi į pilkuosius klajoklius ir šeimas, kurios mėgsta vežti sunkius krovinius, pavyzdžiui, karavaną ar valtį.
Tačiau skirtingai nei Toyota ir Nissan modeliai, tikimasi, kad Yukon viršys 3500 kg ribą, o GMSV žada „geriausią savo klasėje“ vilkimą.
Pažymėtina, kad „Chevrolet Silverado“, kuris turi tą pačią platformą ir tą pačią jėgos pavarą, turi 4500 kg stabdomo vilkimo galią.
Be variklio ir vilkimo galios, Yukon taip pat yra sportinės aštuonių vietų antrosios ir trečiosios eilės sėdynės.
Remiantis užsienio matavimais, Yukon yra 5338 mm ilgio, 2060 mm pločio, 1923 mm aukščio ir turi 3071 mm ratų bazę, kuri yra žemesnė nei LandCruiser, ir Patrol.
GMSV teigia, kad jos talpa yra 3480 litrų, kai antrosios ir trečiosios eilės sėdynės yra sulankstytos, tačiau kol kas neatskleidžia tūrio skaičių su sėdynėmis.
Be to, „Yukon“ skiriasi tuo, kad jis siekia aukštesnės rinkos, kai interjeras dekoruotas odiniais ir medienos paviršiais.
Informacijos ir pramogų funkcijas atlieka 16,8 colio jutiklinis ekranas su laidiniu „Apple CarPlay“ ir belaidžiu „Android Auto“, o antrosios eilės sėdynėse standartiškai taip pat yra pramogų ekranai.
„Naujausias technologijas ir saugos sistemas“ taip pat žada GMSV, turėdamas iki 13 kamerų, įskaitant erdvinio vaizdo monitorių, padedantį statyti automobilį.
„GMC Yukon“ bus parduodamas kartu su „Chevrolet Silverado“ ir „Chevrolet Corvette“ visame GMSV 63 atstovų atstovų tinkle Australijoje ir Naujojoje Zelandijoje, kai jis pasieks 2025 m.
Tikimasi, kad visos kainos ir specifikacijos bus pateiktos arčiau pristatymo datos.
Po 2025 m. GMC Yukon ateinančiais metais Australijoje: nauja informacija pirmą kartą pasirodė Diske.